Recenzie (25)
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Když občas zapomeneme na fyzikální zákony, hlavně setrvačnost, tak sem se dobře bavil. Pořad akce a akce.
Lidice (2011)
Film na dlouhé zimní večery. Něco tomu chybělo a film mě nechytil.
Ikarus (2010)
Bohuzel me film zklamal. Dolph Lundgren nenatocil film pro divaky, ale pro sebe. Dost mozna aby se jeste ukazal nebo si zvedl sebevedomi....
Atómový mrak (2006)
Nazval bych to nadcasovym filmem :)
Hitman (2007)
Hru mam moc rad a film se povedl, vyjimecne :) coz neni u ztvarneni filmu z hry vubec obvykle.
Pomstiteľ (2008)
Me se film docela libil. Na odpocinek po obede se docela hodil :) a nejvic se me libilo poslednich 10 minut.
Centurion (2010)
Několikrát mě ta digitální krev vadila, ale vcelku jsem to ustál a film se libil. Škoda, že "kuchař" nebyl víc v akci a brzo skončil. Měl potenciál :)
RRRrrrr !!! (2004)
Má to něco do sebe. Smál jsem se a bavil, podstatu komedie to splnilo. Je to film ke kterýmu se dá pro odpočinek vrátit.
Robin Hood (2010)
Kdyby si odpustili poslednich 10 min, tak se film mohl jmenovat jinak a byl by za 5*. Za cely film ho nikdo nenazval "Robinem Hoodem" a ted najednou je tak nazyvany. Skoda, jinak pekny filmek.
Vymáhači (2010)
Ze zacatku me to prislo jako slaboducha reznicina, ale nastal zvrat. Od poloviny uz jsem se nechal unaset dejem a skvelej zaver. Nekolik super scen, prikladem: " Do bezvedomi jsem se dostal ctyrmi zpusoby" ... Film si budu dlouho pamatovat proto 5*