Recenzie (54)
Equalizer (2014)
"Pokrok, ne dokonalost"
Domek z karet (2013) (seriál)
1.série - 100 % 2.série - 110 %
Temný prípad (2014) (seriál)
Jsme teď u třetího dílu a už teď vím, že dávám plný počet. Výborné dialogy a perfektní vykreslení jihu USA v 90. letech.
Klub poslednej nádeje (2013)
Neskutečné výkony zde předvádí Matthew McConaughey a Jared Leto - viděl jsem pouze postavy, nikoli herce. Realistické ztvárnění flimu se mi líbilo, žádný doják či glorifikace. Ještě dlouho po shlédnutí ve mně rezonovaly pocity získané během filmu..
Frajeri vo Vegas (2013)
Takhle bych chtěl dopadnout, až mi bude 70! :D
Ona (2013)
Dobré téma, dobří herci, hlas Scarlett, ale prostě mě to nechytlo. Možná napodruhé, až budu mít náladu na tento druh filmu.
Na život a na smrť (2013)
Některé momenty přehnané (když lidé padají z 30 metrové skály a pak odejdou), but who cares? Jen to ukázalo, jaké nástrahy museli SEALs překonávat. Kdyby ukázali jak skočí ze 5 metrů, tak to nikoho nedojme... Skvěle mi to padlo do noty.
Konkurenti (1992)
výborní herci, skvělé dialogy... Normálně bych tomuto filmu dal 4*, tady ale vzhledem k "divadelnosti" filmu ubírám jednu hvězdu.
Gravitácia (2013)
SPOILER! : hvězdičku ubírám, protože nechají nesmyslně zemřít George; pak se Sandra může předvádět ve spodním prádle, což je samozřejmě více sexy, než kdyby tam zůstal George. Jinak moje vysvětlení konce: Sandra spáchá sebevraždu a její úspěšná cesta na Zem jsou jen poslední halucinace před smrtí. Scéna bez přerušení na začátku filmu je skvělá!
Wolverine (2013)
Docela zklamání, trailer sliboval více, nakonec ve filmu moc překvapení není. Každopádně Hugh Jackman si drží svoji kvalitu plus exotické prostředí a dobrá kamera zaručují čtyři hvězdy.