Recenzie (224)
SuperStar 2013 (2013) (relácia)
Tyvole to jeste neni zakazany?
Svědek obžaloby (1957)
Soudní dramata mě moc nebaví i když jsou kvalitní ale tady ty Laughtonovi fakace ošetřovatelky a hlášky u soudu jsou tak geniální žě jsem se smál skoro celou dobu (a ten závěr!).
Svět nebezpečných zvířat (2006)
Trochu mi vadily nahraný útoky na lidi, chtělo by to realný oběti (třeba cigoše).
Šestiraňák (2004)
Surfařka po vagónech :D
Škorpión (1973)
Druhej film po Gepardovi kde si Alain Delon zahrál se svým velkým vzorem Burtem Lancasterem kterej mu opět dává na frak.
TACHO (2010)
Hrozná pičovina ke které sem se dostal podobně jako dobytek, no alespoň sem se zasmál nad demencí. Jo a té knedly Pytlounové by se měla zakázat veškerá veřejná činnost a zavřít ju do bordelu s roubíkem v hubě.
Tajemství 2. světové války (1998) (seriál)
Můj oblíbenej pořad při střízlivění.
Temná tajemství bitvy o Gallipoli (2010) (TV film)
Jo tohle byl průser, na turky jedině atomovkou nebo aspoň napalmem. allah YOK!!
Ten prokletý obrněný vlak (1977)
Ty vole ultimatní prdel !
The Big Stampede (1932)
Banda zmrdů co krade stáda dobytka a proti nim mladej správňáckej šerif John Wayne kterej jim v tom musí zabránit.