Recenzie (224)
AC/DC: Live at River Plate (2011) (koncert)
HELL YEAH !!! Pořád to šlape.
Adela show (2010) (relácia)
V tech slovenskych televizich sou fakt jen uplne vyjebani kokoti, jednou za cas vypoti dobrej filmek ale jeste predtim to 100 let natahujou takovejma ultra kokotinama.
Aféra Thomasa Crowna (1999)
Hodně jalový oproti původní verzi se Stevem McQueenem.
Ako sa krotia krokodíly (2006)
Kurva, kde jinde než v hospodě jsem mohl vidět takovou píčovinu. Staří dědkové se u toho tlemili snad víc jak u Kameňáku a tyvole já si málem nablil do piva. Možná lze uvažovat o jedné hvězdě za kozy Báry Štěpánové ale to by mě sněma musela aspoň podusit.
Alice Cooper: Welcome to My Nightmare (1975) (koncert)
Skvělej zážitek, zlepšilo mi to náladu . Alice je borec.
Amélia z Montmartru (2001)
Na romantiku sere pes. Jedna hvezda za moji oblibenou knedlu Isabelle Nanty.
Ani tieň podozrenia (1943)
Neskutečně mě sraly všechny ženský postavy že jsem měl chuť vlézt do filmu, všechny je pozabíjet (tu malou brejlatou chytrolínku bych si obzvlášť vychutnal) a pak se jit vožrat se strýčkem Charliem.
Babička (1970)
Trochu mě to nudilo, nedokázal jsem udržet pozornost celou dobu ale jinak tradičně haluzovej zážitek.
Banda: Pomsta Jessieho (1993)
Já se docela bavil, negři to uměj rozjet (kdo tady zhasnul?:D).
Barbaři Terryho Jonese (2006) (seriál)
Tohle je hodně zajímavý a asi dost pravdivý jak to vlastně bylo a ne jak si to napsal Caesar, navíc držka Terryho Jonese je pořád zábavná aji kdyby mluvil o pampeliškách. ROMANI ITE DOMUM!