Recenzie (22)
Terminátor: Temný osud (2019)
Už jenom za smrt Johna v prvních minutách tomu jebnu 5*. Jinak celkem povedené, podle některých reakcí jsem čekal průser, ale nakonec dobré...akce od první minuty atd. No doporučuji všem fanouškům terminátorů.
Zrozen ze síly blesku (1990) (seriál)
Jo jo to byl styl tenkrát...
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Do teď vydýchávám, u střetu na titanu mezi Tanosem a Avengerama mi bušilo srdce jak cyp. Neskutečné, nejlepší díl...
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Tak kde začít? Film má zdlouhavý začátek, ale nuda se nekoná. Tu a tam je to trošičku zamotané díky Waynovým snům a člověk pořádně neví jestli je to realita nebo sen, avšak tohle se dá překousnout. Každopádně jako nejhorší postavu bych určitě zařadil Lexe Luthora absolutně se k herci nehodí a hodně kopíruje Jokera z Batmana. Jako nejlepší věc na filmu je pocit že se blíží něco velkého a když to přijde je to fakt luxusní podívaná. Konec velmi překvapí a zároveň ne... Každopádně doporučuji shlédnout všem!
Hitman: Agent 47 (2015)
No jako mi se líbilo, mám rád filmy kdy je postava úplně frajer kterému nedá na piču ani Chuck Norris
Mandragora (1997)
Povinost vidět!
Terminátor Genisys (2015)
Vzhledem k tomu, že jsem fanoušek Terminátorů jsem děj i skoky v čase chápal docela v pohodě. Určitě problémy budou mít lidé kteří ostatní Téčka viděli jen jednou popř. dvakrát. Každopádně film 🎬 je nabitý skvělými scénami a zvláštními efekty, takže pokud si na to někdo potrpí, tak ať se těší...
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
Luxus co víct říct...
Sharknado 2 (2014) (TV film)
To si snad děláte prdel ne?
Levie srdce (1990)
Film mého mládí, na základce jsme to všichni hltali každý den...