Recenzie (99)
H2O: Stačí pridať vodu (2006) (seriál)
docelá zajímvý nápad se sexy herečkami a hezkým prostředím...
Zack a Miri točia porno (2008)
ano dobrý nápad, ale nebyl využit tak jak moch být, ale přesto dobrých 60%...
Dobrodružstvá na planéte detí (2005)
myslím, že i krteček by měl propracovanější efekty.
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
když na to moje sestra koukala víceméně každý den vybudoval jsem si k tomu jistou nenávist, pak ji to ale přešlo a já si to po roce pustil a zjistil jak se mi to libí...:-)
JONAS (2009) (seriál)
když měla být premiéra na Disney Channel řekl jsem si, že se na to podívám, ale nechápu jak se něco takového mohlo dostat televize. Hraje tam asi 5 herců, kteří tam prohazují své vtipy se snahou zaujatí. Myslel jsem že je to reklama na nové ručníky, pastelky nebo šampóny od Jonas Brothers, ale pak jsem zjistil že se jedná o seriál...
Pokémon (1997) (seriál)
ano já je viděl všechny golfisto...:-) je to můj seriál z dětství. A neříkám to ve zlém jo a jsem adept na oskara xD
Medicopter 117 (1998) (seriál)
naprosto předvídatelné... ostatně to samé jako Cobra 11. Zdá se mi, že skoro všechny německé výtvory jsou stejně hloupé...
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
nahrané, trapné, nezábavné, nudné... dojem amatérské kamery zde opravdu nefunguje...
Ničitelia mýtov (2003) (relácia)
Partička pěti profesionálů, kteří moc dobře vědí za co peníze utratit... zbraně, auta, stroje, letadla, výbušniny... moje gusto....:-)
Priatelia (1994) (seriál)
jeden ze seriálů u kterých jsem musel být každý den v půl osmé na PRIMĚ... pobaví, rozbrečí... :-)