Posledné recenzie (54)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Nostalgická fanservice a zábava. Asi ten nejlepší MCU Spider-Man film co jsem zatím viděl.
Red Notice (2021)
Dvě hvězdičky za klišé a neoriginální průběh děje, jednu za obsazení, komedijní a akční aspekt byly v pořádku, ale nepřipadalo mi to jako cokoliv nového, co jsem už neviděl nebo co jsem nemohl čekat, jediná věc, která by dokázala člověka pořád upoutat by byla obsazení Dwaynea, Gal a Ryana a upřímně, už je to unavující a klišé, že Ryan zase hraje sám sebe.
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Průměrná stathamovka, která zas tak moc neohromí, ale Jason Statham a Ruby Rose byli fajn.