Obľúbené filmy (7)
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Jeden z mých neoblíbenějších. Je to realistické žádný neprůstřelný Chuck Norris plížící se asijskou džunglí. Normandie jedno z nejlepších zpracovaní. Miluji všechny filmy z druhé světové, takže zoufalství ve finálním boji je dle mého to nejlepší, mihající kulky a malá zásoba munice plus početní převaha. Tom Hanks to taky skvěle zahrál. Beze sporu pět hvězd.
8. míľa (2002)
Cloverfield: Monštrum (2008)
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
když na to moje sestra koukala víceméně každý den vybudoval jsem si k tomu jistou nenávist, pak ji to ale přešlo a já si to po roce pustil a zjistil jak se mi to libí...:-)
Pelíšky (1999)
miluji když si ráno na štědrý den pustím Pelíšky. Vtipně mě to naladí na sváteční den svoji kvalitou... :-)
Marley a ja (2008)
pokud máte určitý vztah k psům a nemáte rádi když v jakémkoli filmu je pes v ohrožení tak u tohole budete brečet jako želvy... hezký příběh o tom jak pes může změnit úplně všechno... 5 hvězd :-)