Obľúbené filmy (10)
Avatar (2009)
Cameron je pořád král světa. Bez debat jeden z nejlepších filmů, co jsem zatím (a asi i na dlouho dopředu) viděl.
Transformers (2007)
Hviezdny prach (2007)
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Super. Piráti se vrátili na filmová plátna se vším všudy. Johny Depp pojal svého piráta jako zhulenou, opilou rockovou hvězdu a vyšlo mu to na 1 a Oscarovou nominaci. P.S: Dokoukejte film až do konce titulků. Je tam jedna pěkná scéna.
Notting Hill (1999)
S čerty nejsou žerty (1984)
Moje nejoblíbenější pohádka a nejlepší pohádka snad vůbec. Vtipná, pohádková. Dnes se už nic takového netočí, jaká škoda.
Návrat Temného rytiera (2012)
James Bond: Casino Royale (2006)
Jsem uchvácen. Jednoznačně nejlepší bondovka. Nemůžu se dočkat dalšího dílu. Tohle přesně bondovská série potřebovala. Přenos do reality, žádné Q hračičky, drsná akce (Bond nechodí pořád nažehlený), zkrátka akce jak má být. A přitom je to stále Bond... narozdíl od dalších dílů
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Tenhle film nemá prakticky chybu. Můžete ho sledovat i po desáté a stále vás nebude nudit. Nejlepší díl s Henry Jonsem Juniorem "Indianou".