Posledné recenzie (25)
Thermae Romae Novae (2022) (seriál)
Naivní, trochu hloupé, ale zároveň poměrně vtipné, milé a člověk se něco málo i dozví. Za mě velice příjemná oddechovka.
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Erased se mi hodně líbilo. Hlavní hrdiny jsem si oblíbil, hlavního záporáka jsem neměl rád a celé mi to tak nějak dávalo smysl a říkal jsem si, že podobně bych to udělal i já, kdybych měl tu moc. Nechápu, jak může tohle dílo někdo srovnávat s novějšími Tokyo revengers. Těm jsem dal šanci 12x (jakože jsem viděl 12 dílů) a musel jsem to dropnout, protože tak hloupé a nezajímavé charaktery jsem už dlouho neviděl.
Pomaľované vtáča (2019)
Nesmyslné, nesympatické... Asi jsem to nepochopil nebo čekal něco úplně jiného. Jsem rád, že jsem na tohle nešel do kina.