Recenzie (13)
Už je to tady (2009) (koncert)
Tak z tohto som mala vážne dobrý pocit - od odkazov politikov a´la Merkel, Gorbačov, Obama - až po hudobné poslanie. Celý koncert sa niesol v sentimentálnom duchu, atmosféra bola krásna , Suzanne Vega ako pohladenie na duši, no a keď Joan Baez zaspievala "We Shall Overcome", to už som slzy neudržala ani ja.... Keď zmyslom akcie bolo "priateľské, neokázalé a vrelé stretnutie, v ktorom sa pripomenula solidarita ľudí zo Západu", tak sa to, myslím, naplnilo.
Profesionálna manželka (2010)
Dlho som rozmýšľala, aké hodnotenie si tento film zaslúži...pôvodne som chcela ísť trošku nižšie, ale za neočakávané zvraty, nádhernú, precízne vybranú hudbu, štipku humoru a sčasti aj preto, že som poslednú dobu filmami zamerikanizovaná, musím, musím, musím ísť vyššie...Takže . Oui, c'ést beau c'ést beau la vie!- priatelia! :)
Modrý zamat (1986)
Čakala som aspoň šokujúce rozuzlenie, keďže ma film absolútne neoslovoval...niečo na starý dobrý spôsob Lyncha, (kedy sa v poslednej 5-minútovke vyšplhá hodnotenie z 2* na 5* aj keď sama neviem prečo), no a prišiel bežný, klasický happyend? Wtf?
Co se vlastně stalo s Baby Jane? (1962)
Tak vážení, toto už nie je herectvo, to čo tu rozohrali Bette Davis a Joan Crawford respektíve Joan Crawford a Bette Davis (pre istotu :D ) je herecký galakoncert najvyššej kvality. Norman Bates je u mňa hravo prekonaný!
I kdyby se provinila... (2005)
Paradox je v tom, že musím dať 5* aj keď si myslím, že je to odpad!
Nindža zabijak (2009)
Až ma od tej červenej farby boleli oči- na natieranie plotov by bola užitočnejšia... Nuda+hnus=Ninja Assassin!
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Blázni nepotrebujú charaktery, ale bez charakterov by nebolo toľko bláznov.
8 žien (2002)
8 príbehov, 8 druhov lásky, 8 motívov, 8 pesničiek, 8 osobností- a najradšej by som dala 8 hviezd....pestré a pritom tak prosté.... love it!
Gia (1998) (TV film)
Napriek tomu, že Jolie nemám veľmi v láske, v tomto filme hrá ako o dušu. Príjemne ma to prekvapilo- /hviezda pre ňu/, no napriek tomu na mňa celý film pôsobil chladne. Niektorým hercom som neverila ani nos medzi očami.... TV film mi nevadí, ale pre mňa to bolo veľmi priamočiare na to, aby si to zaslúžilo ďalšiu hviezdu.
Pád do tmy (2005)
Ja tie príšerky fakt nemám ráda, lezú na nervy a dokážu bez zľutovania zobrať filmu 2 ** btw. to je už asi veľmi zlé, keď sa pri pozeraní hororu smejete...no proste des!