Recenzie (12)
Nech vojde ten pravý (2010)
To, že je ten film úplně zbytečnej, ještě neznamená, že je nutně špatnej...
Bajo la Rosa (2017)
Kdyby se tam aspoň všichni nechovali tak nelogicky....
Poseidon Rex (2013)
Ale jo, sem tam jsem se zasmál 😂
Lovci levov (1996)
Takový čelisti z africké pevniny. Pro mě dobrodružná klasika se super atmosférou. Jen nechápu, že tolik lidí nevidělo Kilmerovo ztvárnění Jima Morrisona. Jak by jinak mohli napsat, že je tohle jeho nejlepší výkon...
Svatební cesta (2014)
Asi nevím, co lidi od indie hororu očekávají, ale hodnotit tohle jednou hvězdou, je zločin proti filmu. Radši deset takových, než další duchařinu.
Za černou duhou (2010)
Na výletě v Arborii byla vynikající atmosféra. Audiovizuální stránka je za 100%... možná ještě to tempo mohlo být trošku rychlejší....no a ten konec byl docela nečekanej :)....co ale chtít od experimentální hororové sci-fi. Těším se na další Cosmatosův film
Hospital Brut (1999)
No do *iči!!! Jestli dá někdo tohle na houbách nebo papíru, tak klobouk dolů! Jestli to epileptik přežije ve zdraví, tak má špatnou diagnózu :)
Snehulienka a lovec (2012)
Škoda. Od počátečních 4 hvězd, které si film drží celou první třetinu, se tohle dílo zvládne propadnout až k hranici odpadu.
24 (2001) (seriál)
Hodnocení jen k první sérii.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Hodnotím jen první sérii.