Recenzie (728)
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Podľa knihy očakávanie bola nuda, nuda, nuda, ale spracovanie dosť dobré, kamera výrobná, opäť krásna príroda, trocha tajomna, bojov, a riadna dávka napätia, tešíme sa na ďalšiu časť:)
El Gringo (2012)
Jeden poctivý američan zachraňuje ameriku pred brlohom mexického drogového kartelu, z ktorého majú tak či tak len zisk - real - film - akčná rozprávka, dobre spracovaná, dobre zahraná, chýba však dotiahnutie detailov! Celkový dojem však dobrý, Zachraňuje výborný Scott Adkins a nádherná Yvette Yates, výnimočná v postelnej scéne, zaklincované záverečným songom: Manowar - El Gringo
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Výborné efekty, príbeh by celkom ušiel, chýba však viac strašidelna a napätia, jednotka podstatne lepšia!
Někdo tam dole mě má rád (2008)
Trápna česká kópia alebo skôr paródia na SAW - bez príbehu, zauzlenia, napätia - jednou vetou chlapovi na vozíčku zabijú ženu a dcéru, príde čudný doktor, vzkriesi ho a on si príslušných vrahov nájde, zabije - napr.vidlami, všade striekajú tony kečupu a veľa veľa zbytočných kecov,bleeeee:(
Hitler kaput! (2008)
Nebyť krásnej kozatej Anny Semenovič, bola by to len 1*. Príbeh 0 bodov, sem tam nejaká vtipná scéna, väčšinou však trápnosť na d trápnosť a všetko je trápnosť.
Asterix a Obelix v službách Jej Veličenstva (2012)
Slabý príbeh, film stráca na vtipnosti a šťavu z predchodzích dielov, sem tam nejaká úsmevná scéna však prevrat nespraví.
Nitro Circus: Najextrémnejšie skoky na motorkách (2012)
Blázniví machri!Ale na Jackass nemajú, tí sú ešte trafenejší!:)
Muž na úteku (1987)
Úvod veľmi veľmi dobrý a potom nasleduje pravdivá fraška pritiahnutá za uši.
Holka na zabití (1975)
Výborne zahrala chovankyňu z detského domova predierajúcu si cestu životom Dagmar Havlová, a jej starosti a radosti v horskom hoteli, na svoju dobu veľmi slušná snímka.
Takmer dokonalý zločin (2000)
Takmer dokonalé