Recenzie (965)
Hostiteľ (2013)
Snad ještě nebetyčnější chujovina než Stmívání, protože se to bere mnohem vážněji. Nechápu, proč se látky chopil tvůrce tak nadaný, jako Niccol, proč tu hraje talent jako Saoirse, každopádně jde o jeden z nejhorších letošních filmů.
Spring Breakers (2012)
Chápu, co tím asi chtěl básník říct. Ale forma toho, jak to říká, mě absolutně nepřesvědčuje.
Krúdovci (2013)
Zatím asi překvapení roku a dost možná nejlepší 3D animák od Jak vycvičit draka. Má to drajv, silné emoce, krásnou animaci a zábavné postavy, graduje to a ví, že přetaženost se u animáků nevyplácí. Ve zkratce skvělá zábava.
Najdlhší deň (1962)
Jeden z nejfantastičtějších a nejkomplexnějších válečných filmů ever made.
Cesta do krajiny Oz (2013)
Není to špatné, dokonce mi to připadá míň sterilní a víc osobité než Alenka. Ale Raimiho si prostě představuji v jiném žánru, v jiné látce, dravějšího a méně hlídaného. Takhle vznikly jeho největší klenoty a Oz je v tomto směru bohužel návratem k Pavoučímu muži.
Zabijak Joe (2011)
Friedkin je opět na samotném žánrovém vrcholu, tedy tam, kam po právu už pár desetiletí náleží. Ikonický McConaughey, srabácky přesný Hirsch a bez kompromisů vytěžený nejpřísnější rating, který možná film komerčně zaříznul, ale zato mu dodal potřebnou šťávu, bez které by to nikdy nebylo ono. Prostě pecička.
Mrtvý sníh (2009)
Přesně to, co jsem čekal, jsem i dostal. Zombie nácci kosení jeden za druhým v ulítlém komediálním hororu. I can ask no more than that!
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Guilty Pleasure roku z toho nevyrostlo, což ale neznamená, že bych se velmi slušně nebavil. J a M jsou totiž odvázanou jednohubkou se stylovou hereckou dvojicí, která narozdíl od takového Abrahama Lincolna ví, kde jsou hranice její brakové látky a svou přirozenou béčkovitost se ani nesnaží skrývat za na oko vážné herce či téma. Což kvituji s povděkem.
Na východ od raja (1955)
Nejslabší z trojice Deanových filmů, i Na východ od ráje ale dá člověku vynikající představu o tom, čím byl tenhle rebel bez příčiny výjimečný.
Červená světla (2012)
Dojebaný potenciál látky i luxusního obsazení. Cortésovi bych po tomhle už nadějné nápady opravdu nesvěřoval.