Recenzie (777)
Merkúr (1998)
Průměrný thriller s obvykle dobrým Willisem. Na šestý smysl to ale zdaleka nemá. 55% - 3***
Traja králi (1999)
Lehce nadprůměrný válečný "akčňák" zabalený do efektního vizuálu a nasnímaný originální kamerou. Zejména záběry do útrob lidského těla stáli za to. Herecké výkony standartní, hudba vynikající a stylová. 70% - 4****
David Copperfield: Ohne vášne (1993) (TV film)
Asi nejslabší díl s legendárním "koprfíldem" ... 65% - 3***
David Copperfield: Lietanie - uskutočnený sen (1992) (TV film)
Nezapomenutelný díl! Kdo si po dokoukání nepřál létat, tak byl trochu "divnej". Vrchol kouzelnického umění! 95% - 5***** PS : Pozor, jde pouze o fikci... :-D
Z pekla (2001)
Další z vysoko hodnocených filmů s Johnny Deppem, který mi až tak vyjímečný nepřipadal. Lehce nadprůměrná "džekrozparovačina"... 60% - 3***
Čáryfuk (1970) (seriál)
Tohle je legendární pohádka mých dětských let. Ani jsem nevěděl, že je to tak starý... Tačůd a Čáryfuk jsou dodnes legendy! :-) 95% - 5*****
Bohovia sa museli zblázniť II (1989)
Druhé a poslední pokračování Bohů, které ještě má kvalitu a o zábavu v něm není nouze. N!Xau na vrcholu své kariéry ... :-) 75% - 4****
Rozhodne sa v nedeľu (1999)
Lehký nadprůměr a i přes mojí oblíbenou sportovní tématiku nemůžu hodnotit výš. Al Pacino umí víc, mnohem víc!!! Viděl jsem 2x a na víc jak 3* to není. 60% - 3***
Anatómia (2000)
Průměrný horůrek. Prostředí pitevny ve mě nic nevyvolalo - žádné klaustrofobické stavy, stísněný pocit, mrazivé napětí, nic. Nechalo mě to chladným. 50% - 3***
13. komnata - 13. komnata Hany Talpové (2010) (epizóda)
Jedna z těch nudnějších 13 komnat. 30% - 2**