Recenzie (309)
Stroj času (2002)
Mno, kdyby to tak nestoudně neuráželo knižní předlohu, tak tři, za pěkný úvod a obstojnou koukatelnost.
Divoký anjel (1998) (seriál)
Co kdo čeká od telenovely? V téhle je alespoň docela hezká představitelka hlavní role.
Krok za krokom (1991) (seriál)
V okruhu sitcomů jeden z nejlepších.
American Dad! (2005) (seriál)
Velmi podobné Family guy, jen s tím rozdílem, že American dad má mnohem menší rozptyl narážek a vtipů. FG se naváží do všeho a do každého, AD je dalo by se říct usedlejší.
Herkules (1995) (seriál)
Kultovní béčko..
Čarodejnice (1998) (seriál)
Když ono je to tak kouzelně hloupé! Nejlepší díly samozřejmě až s příchodem Rose McGowen.
Doktorka Quinnová (1993) (seriál)
Taková pohádka pro dospělé.
High School Musical 3: Posledný rok (2008)
Wow, to je veledílo. Člověku se nechce uvěřit, že je to všechno "na vážno". Herci tančí a hrají jako retardovaní a po chvilce zapřísaháte Všemohoucího, aby zase nezačali zpívat. Některé scény vypadají jako klipy z 80. let (bohužel ne záměrně), takže se sem tam i docela pobavíte, ale jinak totálně nekoukatelné.
Hľadanie Krajiny - Nekrajiny (2004)
Je mi líto, neshledala jsem na tom nic "kouzelného". Přesně o to se totiž tento film urputně snaží: Být kouzelný. Jenomže to v něm není, je od začátku do konce obyčejný a taky neobyčejně nudný, a jestli si takhle mám představovat autora tak fantastické knihy jako je Petr Pan, pak jsem hluboce zklamaná.
Rozorvané objatia (2009)
Almodóvar si tříbí vkus a styl. Počítám ještě tak dva filmy a bude to dokonalé.. (a to je vtip jen z poloviny)