Obľúbené seriály (9)
Hra o trůny (2011)
Griffinovci (1999)
Futurama (1999)
Futurama je výsměch součastnosti prostřednictvým budoucnosti. I lítý boj mezi ní a Simpsonovými u mě vyhrává, snad pro ty její chytře hloupé hlášky... Škoda toho prznícího dabingu, má dost špatně zvolené hlasy, které navíc mají zvuk, jako by se nahrávaly v místnosti 2x2 metry, a kazí většinu vtipů.
Ajťáci (2006)
Simpsonovci (1989)
It's Always Sunny in Philadelphia (2005)
Špinavý seriál o špinavých věcech. Tak to má být:-)
Priatelia (1994)
Carnivale (2003)
Vizuálně příjemný a příběhově poutavý seriál. I metráž je vyměřená rozumně, v kratších úsecích by bylo obtížné navodit takovou atmosféru.
Misfits: Zmetci (2009)
Dost zábavné až do pátého dílu druhé série. Jakmile se tvůrci začnou zaplétat do časové smyčky, přestává to fungovat, což se snaží zamaskovat co možná největším počtem mrtvol a podobných náhlých zvratů. Původní nápad nabízí příliš mnoho možností dalšího vývoje, což se tu bohužel stalo kamenem úrazu.