Recenzie (247)
Čierny jastrab zostrelený (2001)
Nejlepší válečný film...mám slabost pro filmy o konfliktech z prostředí Afriky a Středního východu a tohle je natolik intenzivní zážitek,že v mých očích dokonce překonal Ryana.
Leon (1994)
Leon je moje srdeční záležitost a každé další zhlédnutí (a že jich bylo:)) neubírá na zážitku...
Brutálna Nikita (1990)
Moje tehdy první "setkání" s Bessonem se změnilo v okamžitý obdiv,který přetrvává dodnes...drsný a syrový akční thriller se vším všudy a Anne Parillaud věřím káždý nádech....scény v restauraci,v koupelně a samozřejmně Viktor jsou nezapomenutelné!
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Klady i zápory jedničky zůstali,více akce a robotů mi vůbec nevadí,Megan je snad ještě víc sexy (pokud to vůbec jde) .Oblíbená scéna v poušti má důstojného nástupce - bitku v lese.Perfektní vizuální stránka je u Baye téměř standard,ale opravdu mě dostal zvuk - to se jen tak neslyší! (množství efektů a dokonalá definice prostoru i na domácím kině)
Transformers (2007)
Vizuální stránka je prostě úchvatná...Megan je vizuálně úchvatná:)...Shia a rodiče sympatáci...scéna v poušti dokonalá...a vtip taky nechybí.ALE -místama je to zbytečně dětsky hloupoučké(nechápu proč???),ukňouránek Bumblebee mi leze na nervy-nejlíp když je na čtyřech(kolech) a záverečná scéna až moc chaotická.Škoda že je to tolik "pro celou rodinu",ale co naplat-to už blockbustery jsou
Pozor, hryzie! (2009)
Dávám 4*.Dvě za samotný film(pár dobrých hlášek,ale upřímně-víc si nezaslouží) Jednu za Megan,která je neskutečně sexy(i sežrat bych se nechal:)) a role jí dokonale padne.A tu čtvrtou za lesbickou scénu(zkrátka na tom ujíždím).A hodnocení 52% mi přijde až přehnaně nízké
Zabitie Jesseho Jamesa zbabelcom Robertom Fordom (2007)
Jak psali mnozí-je to strašně pomalé a zdlouhavé, ale nudné? v žádném případě! Bradovo charizma a Affleckův bravůrní herecký projev (úlisný výraz a připos... hlásek- teda pokud to vůbec hrál:)) spolu s perfektní vizuální stránkou (v HD přímo nádhera) mi zkrátka nedali čas, sledovat čas:)
Nezvratný osud 4 (2009)
Úpadek jsem čekal už ve trojce,ale dočkal se ho ve čtyřce.Žádná zapamatování hodná scéna a místama se z toho stává parodie..škoda že to neskončilo minulým dílem,mohla to být povedená trilogie.
Nezvratný osud 3 (2006)
Na trojku nečekaně pořád dost slušné a scéna "pečení prsíček" v solárku za doprovodu /Rollercoaster/ mě vážně dostala...
Nezvratný osud 2 (2003)
Jeden z mála filmů(obzvlášt hororů) kde se mi líbila víc dvojka!Sice už nemá ten punc originality,ale přijde mi po všech stránkách vypiplanější -hlavně audiovizuálně,úmrtí jsou taky "stylová" a bouračka na dálnici nejlepší jakou jsem kdy viděl.Pro někoho je mínusem absence atmosféry,ale já ji nějak nepocitoval ani v jedničce...