Recenzie (247)
Trója (2004)
Výborný historický velkofilm,který uzavírá mojí Trojku(Statečné srdce,Gladiátor).Pitt,Bana i souboje jsou dokonalé skoro jak Achilles nadutý a Diane Kruger krásná..."nízké" hodnocení je mi záhadou.
Posledný škótsky kráľ (2006)
Aminův,pardon,Forestův výkon je vážně natolik strhující,že už jenom pro něj mě bavilo film sledovat(hltat:).K tomu zajímavé téma a moje oblíbené prostředí Afriky a Poslední skotský král se zařadil mezi moje TOP movies.90%
Van Helsing (2004)
Mám problém že Van Helsinga nedokážu žánrově zařadit-dotýká se snad všech až po parodii a při tom žádný nepřevažuje a já jaksi nepochopil co tím chtěl básník říci.Brát ho vážně,je to snad na odpad...Jako akční,upírská téměř parodie se mi to celkem líbilo a dám 3*.Po jedné za efekty(některé),upíří nevěst(k)y a Kate.
Sin City - mesto hriechu (2005)
Originální vizuální stylizace,která by těžko něčemu sedla tak jako právě Sin City mě zaujala.Stejně tak přehlídka hvězd,které tu vytvořili několik zajímavých a bizarních charakterů(moji nej:Wood a Murphy),ale k dokonalosti přeci jen něco chybí.
Za plotom (2006)
Sympatičtí"hrdinové"(veverka rulezz),spousta vtipu a hlášek a celkově příjemná podívaná.Nejlepší animák od Shreka.Dreamworks prostě umí...
Beowulf (2007)
"Animák" na který jsem čekal celý život a zároven asi nejnedocenější snímek co jsem kdy viděl! 65%? WTF?!
Forrest Gump (1994)
Forrest ve mě pokaždé dokáže vyvolat snad všechny emoce.Je to záměr,kterému se nedokážu ubránit,ani kdybych chtěl.Ale já nechci...
Pozri, kto to hovorí 2 (1990)
Už jednička pro mě byla sotva koukatelná...
Armageddon (1998)
Kdyby mě nevytáčel Affleck,dal bych i 4*
Posledný skaut (1991)
Hodně přeceňovaný film.Dodnes nechápu,proč na tom všichni tak "ujížděli"...Bruce má šmrnc a hlášky jsou vychytaný,ale to je tak všechno.