Recenzie (186)
Prianie (2023)
Toto mala byt rozorávka na 100 výročie Disney? Uff. Jedna hviezda za peknú animáciu, ktorú však Disney, alebo Pixar vedeli už cca 20 rokov dozadu. Dej totálny guľáš, prehnaný počet nudných pesničiek, klišé dej. Hodinu po dopozeraní mám problém wi spomenúť nanl postavy a dcérka ktorá miluje rozprávky sa občas mrkla na tv. Radšej sa hrala s bábikami. Hrúza...
Vidiečania z Beverly Hills (1993)
Dám tomuto nostalgickému skvostu 5*, len aby som vyvážil nespravedlnosť ostatných hodnotení.
Vaiana: Legenda o oceáne (2016)
Posledné roky, ktoré Disney išiel naplné pecky! Bohužial po tejto rozprávke už to šlo len dolu vodou a teda do slabšieho priemeru. Moana je krásne spracovaná plná tyrkysového oceánu a krásneho prostredia. Rozprávka sa páči mojej troj ročnej aj 13 ročnej :)
Čo sme komu všetci urobili? (2022)
Najslabší diel, ale stále mnoho svetlých momentov. Super, že toľko ľudí a hercov vedia dať stále dohromady. Na jedno pozretie super :)
Hľadá sa Nemo (2003)
Jedna z genialit aké boli vytvorené. Milé, nesilené a krásne spracované :)
Lovci myšlienok (2004)
Taký nadštandard, ktorému musím dať ale plný počet, lebo sa jedná o jeden z nedocenených filmov. Veľmi dobrá kamera, no name herci na úrovni, scenár výborný (vraha neuhádnete) a zaujímavé smrti robia z tohto filmu docela slušnú jazdu :)
Pingu (1990) (seriál)
Moje detstvo a unikátny jazuk!
Tormentor (2018)
Fajná lesná atmoška. Pár trávi stanovačku niekde v lese a v noci zistia, že tam nie sú sami. Prvý a najdlhší minútovo počin režiséra Sama Evensona. Chcelo by to už celovečerák, myslím, že by ho zvládol.
Ignore It (2021)
Keď chce temnota dohliadnuť na to, aby ste sa navečerali. No niečo sa asi poserie :) super nápad, výborné spracovanie, fajn herci :)
The Changing Room (2022)
Výborný krátky počin! Super práca s kamerou :) To by si zaslúžilo aj viac minút.