Recenzie (508)
Spy Kids (2001)
Perfektný dobrodružný film, zaujímavé herecké obsadenie a k tomu dobrodružstvo s humorom.
Karcoolka - Skutočný príbeh o Červenej čiapočke (2005)
Nič extra v tom nieje, no na zahnanie nudy akurát.
Happy Feet (2006)
Animovaný muzikál? Prečo nie? Nebol to zlý nápad, možno dejovo predvídateľné, takže dej slabší, animácia viac ako slušná. No taká dobrá oddychovka to rozhodne je.
Komisár Rex (1994) (seriál)
Seriál, ktorý som kedysi zbožňoval a viem, že som nebol jediný :).
Frajeri na vlnách (2007)
Veľmi slušná animovaná komédia, ktorá má všetko, čo má takýto druh filmu mať. Po jednom vzhliadnutí dávam silné 4 *. Možno po ďalšom pozretí to prehodnotím :)
Drž hubu! (2003)
Super komédia, jedna z tých naj. Jean Reno a Gerard Depardieu ako dvojica. To nepotrebuje ani komentár :) *****
101 dalmatíncov (1996)
Je to taký slušný do pohody príbeh so sympatickými hercami a dalmatíncami, ktorí sú rozkošní.
Asterix a Obelix (1999)
Jedna z tých lepších komédii, dá sa na tom pobaviť.
Asterix a Obelix: Misia Kleopatra (2002)
Super zábavné, veľmi vydarená komédia.
Roboti (2005)
Dosť slušný animák, pre mňa jeden z tých lepších.