Recenzie (8 460)
Vyšší škola strachu (1987)
No šlo to neřikám že ne ale i tak přeci je tu i možnost udělat lepší film příště.
Mr. Magoo (1997)
Pan debil hrozný film.
Rupture (2016)
Těžké psycho které se dvakrát nepovedlo ale ušlo to.
The Gracefield Incident (2017)
Nepřijemně slabé ale působivé, slušné herecké výkony a hodně v pohodě příběh povedlo se bych řekl.
Tarantule (1977) (TV film)
Moc se nepovedlo a to u pavouku je vždycky největší škoda příště.
Pavúky útočia (2011) (TV film)
Hodně velká počitačová sračka, ostuda.
Invázia obrích pavúkov (1975)
Děsí mě pavouci k smrti a tenhle film dokázal semnou hodně, spousta scen se povedla pár zase přitažená a herci se dvakrát nesnažily ale já jen vidím chlupaté krasavce a chcem umřít, slabé ale povedlo se dobře.
Black Hollow Cage (2017)
Tak jediné co zapůsobilo bylo místo jinak je to kapitola za kapitolou blbost a nuda.
Another Soul (2018)
Je to velká amateřina ale snaha tam byla, mělo to dokonce i záchvěv dobré atmosféry jen je škoda že herci prostě neumí hrát, pořád se něco děje a tahle tři člena rodina bohužel nepřesvědčila, nápad sice ohraný a nedomyšlený a moc urychlený no škoda.
Hon na pačlověky (2016)
Nečekaně jsem se bavil dost dobře, chlapec je příjemný a jeho příběh v péči plný skvělých chvil.