Recenzie (190)
40 rokov panic (2005)
Extended version - Asi nejslabsi z kvartera Superbad, Knocked Up a Forgetting Sarah Marshall. V podstate romanticka komedie o tom, ze na kazdyho ta prava laska nekde ceka, a je jedno, kolik si jich mel predtim. Trosku chybi hlaskovani ala Superbad, clovek se nerehta, spis se tak nejak usmiva.
District 9 (2009)
Moc pekny. Sharlto Copley naprosto uzasnej, libila se mi kamere. Uvodni dokumentarni cast me bavila vic, nez akcni druha polovina. Jedina vytka je k scenam kde je Wikus jako Iron Man. Par logickejch nesmyslu by se asi naslo (jak mohl vedet interviewovany chlapek o trech letech atd), ale zas tolik nevadi. Copak se asi stane za 3 roky? ;-)
Revízori (2003)
Twin Peaks po madarsku
Letiště (2006) (seriál)
rozhodne nejlepsi komercni serial za poslednich par let. Uz jen to, ze jsem odsledoval pres polovinu dilu. V porovnani se vsema Pojistovnama, Ordinacema atd je to v podstate skvost
Útek do divočiny (2007)
Skvela kamera, natoceno v realnych exterierech, skvelej vykon Hirsche. Po dvojim zhlednuti je hlavni postava pro me porad rozporuplna - je to frajer, kterymu rozumim, nebo rozmazlenej egoistickej fracek, kteryho mit doma, tak rezu od rana do vecera?
Dirt (2007) (seriál)
Season 1 - 4* Season 2 - 3* - divnej konec. Skoda, ze Don uz neni schizofrenni. Ty jednotlivy storky docela dobry, ale nema to zadnej nosnej pribeh. A naroubovani fiktivnich lidi na realny skandaly (Paris - Milan, Hasselhoff, Madonna x Britney kiss) bylo docela trapny
Mestečko South Park (1997) (seriál)
Season 1 - 5*
Nikdy nehovor nikdy (1983)
No mel to Connery zapotrebi? Remake Thunderballu. A to nastesti vynechali ten napad se zralokama, co nesou bomby na New York, kam by se hrabal Austin Powers...
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Bond 22 - hodne zvlastni, ale me to perfektne sedlo
James Bond: Casino Royale (2006)
Bond 21 - skvele! Craig je, pres vsechnu puvodni neduveru, perfektni. Jen ten restart serie me trosku sere