Posledné recenzie (105)
Studená ryba (2010)
Sono asi momentálně ujíždí na benzedrinu, jinak si to nedovedu racionálně vysvětlit..., neskutečná jízda..., jen tak dál, hochu, jen tak dál !!!
Perverzáci (2011)
just another little British nonsense .-)..., pseudošokantnost, pseudoinvence, pseudoeverything..., první povídka jasně drtí zbytek, bohužel jako celek celkem zbytečná záležitost, podobně laděnejch věcí vzniklo v Británii začátkem milénia spousta a dneska už fakt nepřekvapí...
Konkuríto (2004)
... klasická ukázka toho, že rarita ještě automaticky neznamená kvalitu aneb naprostej souhlas s Dellamorte... Jako hodně levnej exploit budiž (sexuálního násilí a týrání v explicitním podání si divák užije až až, možná až příliš...), celkem to funguje, i když podobnejch věcí se, zejména pak v poslední době, v Nipponu točí jak na běžícím pásu... Pokud to mam brát jako seriozní pokus o zfilmování něčeho na základě skutečnejch, šokujících událostí z roku 89 ...bla, bla, bla..., tak to selhává na plný čáře, zejména v celkovém zpracování a příliš jednostranném podání našich hlavních protagonistů... Shrnuto a podtrženo, KONKURITO mě celkem zklamalo, na základě recenzí zvenku jsem čekal (asi dost naivně .-) přeci jenom ambicioznější přístup od pana Nakamury...