Recenzie (794)
Absolvent (1967)
Prosluněné šedesátky za tónů Simona a Garfunkela. A nejvtipnější použití kříže v historii kinematografie.
Ace Ventura 2: Volanie divočiny (1995)
Tupé jako jednička, debilní jako jednička, ale se zábavností už je to bohužel horší...
Across the Universe (2007)
Nevýrazná hlavní linie, příběh nepříběh, nic moc hudba a snad i snaha o vážný film.. Nejhorší na tom všem je, jak je to dohromady celé naprosto průměrně průměrné. A dlouhé.
Ad Astra (2019)
Nekde mezi Solarisem, 2001 a PC hrou.
Agent v ohrození (2009)
Celé dvě hodiny film běží kupředu, bohužel už od začátku úplně špatným směrem. Není na takový slabomyslný akčňák Tykwera škoda?
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Po třech sezónách spadl bezchybný obědový romanťák do větší gagovitosti a rozptýlil svůj příběh rovnoměrně mezi všechny postavy. Tím došlo k menšímu zájmu o to, jak to vlastně s něčí matkou dopadne. Ubylo nápadů, ubylo melancholie, ubylo příběhu, ubyla hvězda.
Allan Quatermain a Stratené Mesto Zlata (1986)
Quatermain vykrádá Indyho, který vykradl Quatermaina - nevidím v tom nic hrozného. Navíc je to ryzí béčko, na nic si nehraje a vtipy mezi hlavní dvojicí fungují. A není to nuda... ale tedy ten ústřední hudební motiv je od třicáté minuty trochu otravný. Samozřejmě, že je to sračka.
All That Jazz (1979)
Boření muzikálových konvencí v sedmdesátkovém depresivně halucinogením stylu. Nejlepší nemuzikálový muzikál s dokonalým Royem Scheiderem v roli Boba Fosse.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Dobrá přehledná akce a neotravné 3d drží sto čtyřicet minut nudného Garfielda nad vodou. Alespoň, že Emma Stone je roztomilá... jediná naděje třetího dílu je spolehnout na charisma Dane DeHaana. Vzhledem k tragickým comicsovkám posledních let nadprůměr.
Americký ninja (1985)
Před sedmi lety jsem tenhle film milovala a i když si teď uvědomuju jaká je to kravina musím mu prostě trochu přidat ;o)