Recenzie (794)
Blade Runner 2049 (2017)
Deakins, Villeneuve, Veigovo nepostavené muzeum, déšť, několik dekád ztracená pomalost, ohlušující hudba, 70mm a 164 minut. Film roku.
Australian Survivor (2016) (relácia)
Obe dve nove sezony maji super cast a v obou bohuzel nejlepsi hraci povypadavaji tesne pred finisem. S01 stahl debilni twist, S02 se jim relativne vyhnula (az na ten swap - nenavidim, kdyz vylouceni hraci nejsou vylouceni, nastesti to celkove nezkurvilo hru). Druha sezona diky absenci vaty slape jeste lip, Survivor AU zacina dotahovat USA (navic vytahuje oldschoolove nekolikahodinove souteze o imunity) a prestava byt alternative universe. Jonathan je super.
Divoch (1953)
Romantická pohádka vystavěná na základě jedné velké chlastačky v Hollisteru 1947, pečlivě rozlišující mezi dobrými a zlými desperáty v čele s rozervaným ( = poloretardovaným) hrdinou Marlonem Brandem. Až na tři zábavné vstupy Lee Marvina je to jen další příčina bez rebela let padesátých.
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
Dark souls vs Mc Gregor.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Roztahany a plochy pseudoart ve kterem se az po deviti hodinach zacne neco dit. Svym zpusobem to ma hodne spolecneho s fenomenalnim shitem Jupiter Ascending.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
13 reasons why i'm stupid bitch. Filmarsky dobre odvypravene, ale prvnich 8 dilu je zavadejici nuda diky ktere averze k dvema hlavnim protagonistum naroste do obludnych rozmeru. Dospet k dilu 9 chce bud hodne nudy, nebo silnou vuli, alespon ze to tahne dobry soundtrack. Btw Clayova neochota pustit si kazety najednou nedava smysl (krom toho, zeby to znicilo cely koncept) . Plus bod za Joy Division a Arakiho.
Veľké malé klamstvá (2017) (seriál)
Feministické zoufalé manželky s božím obsazením a super režií. Všechny jsou boží. Znát rozuzlení od třetího dílu naštěstí neubírá nic na poutavosti.
Bitva o Alžír (1966)
Algiers In Cold Blood za zvuku Morriconeho minimalismu. Pecka.
Nicota (2016)
Genericka vykradacka, ale vzhledem k ambicim to prekvapive slape i pres splacany scenar.
Kniha džungle (2016)
Straslive nedobrodruzny a nenahlaskovany