Recenzie (794)
Kickboxer: Vengeance (2016)
I'm not impressed by your performance to bohuzel nezachrani. Gina, GSP, Van Damme, Cain, Werdum - nejpromrhanejsi potencial poslednich let. Poloretardovany strih a jako bonus bitva na slonech, co jsou tak plastovi, ze by to neproslo ani v devadesatkach. Uplnej pruser to nicmene neni.
Nikdy si tu nebol (2017)
Docela slusna artova sracka. Kdyby se to nepokouselo byt podivny za kazdou cenu, mohlo to byt fakt dobry.
The Sharp End (2007)
Za Bernda Arnolda velkej dík.
Rambo: Posledná krv (2019)
Dialogy, postavy, střih a cgi výbuch... podpruměrné béčko, co není Rambo a nemá vrtulník.
Ad Astra (2019)
Nekde mezi Solarisem, 2001 a PC hrou.
Hacksaw Ridge: Zrodenie hrdinu (2016)
Nechápu, proč je z osmimetrového Hacksaw Ridge třicetimetrový útes jak z Game of thrones a proč se hraje fotbal s granátem, když realita je sama o sobě dost neuvěřitelná. Až na závěrečný záběr vlastně fajn.
SEALS: S nasadením života (2012)
Boží akce a tak trochu náborové video s nepříliš poutavým příběhem. Což je dost jedno, protože se pořád něco děje.
SAS: Odvážnému štěstí přeje (2015) (relácia)
s01: 70%, s02: 90%
Speciální jednotky: Pekelný týden (2015) (seriál)
s01: 90%, s02: 60%
K smrti odsouzený uprchl (1956)
Jeden z nejlepších filmů o útěku z vězení ever, napínavý i přes předem zjevný konec, popisný, neutrální a geniální.