Recenzie (101)
Kočičí princezna (2005) (TV film)
no nic moc no, co více říci
Zvědavý osel (1997) (TV film)
teda jedna za vetchýho a za snahu vnést nějakou moudrost, ale celkový dojem nulový
Vôňa ženy (1992)
k plému počtu bodů mi schází větší dějový posun, je to na mě příliš ukecané.
Antikrist (2009)
teda myslím, že nejsem tak úplně padavka, ale jisté scény jsem nezvládla. opravdu ne, přiznávám se, že jsem se z toho scvrkla asi o 30 centimentrů. Příšernost! dávám pět.
The Runaways (2010)
i když se mi film líbíl, tak mu to moc nevěřím. hudba skvělá.
Večný príbeh (1998)
je to sice slátanina od všeho něco, ale odpoledne po obědě se při tom dobře tráví.
Sherrybaby (2006)
Maggie je fakt hustá. Jak se klátí ze strany na stranu, stále v ní vidím sekretářku a ségru donieho, mě chytla za srdce.
Dievča z lepšej spoločnosti (2003)
Pro mě má tenhle film nějaké zvláštní magické kouzlo, ač je to blbina, je to blbina mně velmi milá. A dakota je prostě dakota!
Kúzelná opatrovateľka (2005)
možná kdybych to neviděla česky... Ale fajn průměr.
Nepobozkaná (1999)
dle mého názoru, dosti trapná problematika amerických dětiček.