Recenzie (334)
Mama s ockom (2017)
Taký otrasný koniec, až som sadol za PC a musel hľadať či nemá viac verzii :-D alebo epilóg po titulkoch ..... 69% P.S. A nie nemá
Vtedy v Hollywoode (2019)
Blbosť … 35%
Ženy v behu (2019)
Jeden z tych lepsich z CZ produkcie….. 68%
Muži v čiernom: Globálna hrozba (2019)
Neodporúčam! … 25%
Vykoľajená (2015)
Silne nadpriemerná US komédia :-) S vydarenými dialógmi, veď všetci vieme čo odtiaľ chodí ..... 65%
Circle: Uzavretý kruh (2017)
Úplne pravdivo popísané ako sa naše životy berú do záhuby, alá paródia na Apple a sociálne médiá. A to im ideme priamo do náručia všetci a dobrovoľne. Bohužiaľ sa ocítame v realite, a keď nie si in, si out! Stále sú tu chvalabohu medzi nami ľudia ktorí majú radi svoje súkromie! Žiadne oslnivé herecké výkony ....65%
Trhlina (2019)
Naozaj dobre spracovaný námet, navzdory všetkým pomerom. Pobavilo! ..... 75%
Escape Room (2019)
Napätie sa dalo krájať! .....70%
Nebezpečná láskavosť (2018)
Veľmi vkusné! Viaceré dejové línie a hlad po rozuzlení vôbec ale vôbec nenudí aj napriek dlhšej stopáži. Musím vypátrať či sa jedná o skutočné udalosti. Miestami mi to ale prišlo na 50Shades of Gray .... 85%
Predátor: Evolúcia (2018)
Slabý dej, bez napätia oproti predchádzajúcim dielom. Niektoré efekty B-čkové, až mimo ligu.... 50% a šlus, lebo predátor