Obľúbené filmy (10)
Zelená míľa (1999)
Můj vůbec nejoblíbenější film, vězeňské drama s mysteriozním nádechem, podle mně i překonává Shawshank Redemption...96%
Horúce strely 2 (1993)
Moje vůbec nejoblíbenější komedie/parodie. Viděl jsem to už snad 10krát a stále nemám dost! :) 95%
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Zcela poprávu nejlepší film všech dob, u mě sice vítězí spíše Zelená Míle, ale i tento Darabontův masterpiece mám velmi rád. A ten famózní konec! 95%
Transformers (2007)
Dle mého názoru vůbec nejlepší akční scifi od Terminátora 2...Na to, že film neměl až tak vysoký rozpočet je nadupaný prvotřídními efekty a akcí, nápaditostí, humorem a také naprosto dokonalou hudbou od Jablonksyho 96%
Forrest Gump (1994)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Naprosto kultovní akční scifi, které bude někdo jen těžko překonávat, snad jen Transformerům se to z části podařilo 95%
Bláznivá strela: Z archívu policajnej jednotky (1988)
Zuckerův humor je přesně moje krevní skupina, skvělá komedie/parodie s Nileseneme v top formě :) 94%
Vesmírne gule (1987)
Scary Movie (2000)
Ale no tak suchaři...tohle je konečně zase jednou pořádná parodie, gag střídá gag a jen málo jich je trapných, což je obdivuhodné! 85%
Wall-E (2008)
Neskutečně zábavný a přitom i dojemný animák. Nejlepší animák roku 2008! 88%