Recenzie (64)
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Zobrazená drsná realita 2. světové války, nejlépe zpracován seriál s válečnou tématikou.
Harry a syn (1984)
Podle obsazení bych očekávala jiný výsledek. Celkem mě to zklamalo...
Vymedzený čas (2011)
Poutavá hudba - především: Waking Up in Time
Zopár správnych chlapov (1992)
Parádní výstup Cruise a Nicholsna před soudem!
Veľký Gatsby (2013)
Výstižně ztvárněná knižní podoba, to co bych vytkla je, že to místy bylo až přehnaně přeplácané a vrchol všeho písnička New York (do tehdejší doby se zdaleka nehodí!).... jinak podařené.
Správa vo fľaši (1999)
Až přehnaně romantické, místama se téměř nic neděje..., ale stoupl v ceně za tu hudbu na začátku
Jistě, pane ministře (1980) (seriál)
Bohatá dávka humoru, vše šlape podle vysoce postavených státních úředníků, kteří mají nadmíru skvělou slovní vyřídilku :-), opravdu povedené!
Hrdinovia a zbabelci (2007)
3 obsahy v jednom snímku... aneb fikce nebo realita?
Októbrové nebo (1999)
Doporučuji!
Surfistka (2011)
To, co mě uchvacuje nejvíce je to, s jakým nasazením a odhodláním jde Bethany do životních situací, přestože ví, že to nebude lehké!