Recenzie (1 857)
Národní třída (2019)
Příliš hodná adaptace, jen s lehkými doteky hrůzné meditativnosti knižní předlohy.
The Minimalists: Méně je teď a tady (2021)
Podcast The Minimalists je inspirativní, tento počin však přináší směšnou křeč.
Come True (2020)
Cosmatos nechává pozdravovat.---- V rámci mentální hygieny přihazuji tři spokojeně vypasené hvězdy. A hajdy na kutě...
Radek Baborák & Orquestrina: Ástor Piazzolla (2020) (koncert)
Jízda!
Zločiny Velké Prahy - Dáma v studni (2021) (epizóda)
"Přežili jsme Rakousko, přežijeme i republiku". Světová revoluce, hnusná politika, dotace a debilní scénář.. Ano, to vše již v prvním dílu...
Maigret - Maigret a dlhé bidlo (1991) (epizóda)
Sentimentální hvězdy pro Cremera.
Mank (2020)
Je strašně těžké přistoupit na tuhle Fincherovu hru plnou lží a jakýchsi zvláštních meta-floskulí. ------ Ale třeba jenom zrovna nemám správně snobskou náladu.
Na hrane prežitia (2020)
Jednohubka. Žádný Zdrojový kód (IMHO).
Velký den slečny Pettigrewové (2008)
Hvězdy jsou především pro Frances McDormand (2,5*).
Dead Dicks (2019)
Je to velmi zábavné. Drsné. A pravdivé... (3,5*, či spíše ♦)