Recenzie (143)
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
no to byla zase jednou picovina...
Nadoraz (2010)
letadla, vlaky automobily pro 21. stoleti :)
Spalovač mrtvol (1968)
ufff, genialni, hlavne kamera...
Ctrl Emotion (2009) (študentský film)
Bavi me jako hodne dost, skoda trochu horsi technicky kvality...
Při činu (2009) (študentský film)
skvely :)
Legenda o sudu (2010) (študentský film)
Nevim co si o tom mam myslet, ale vlastne se mi to docela libi :)
Automatic for the People (2010) (študentský film)
Momentalne muj nejoblibenejsi FAMO film.
Pripútajte sa, prosím! (1980)
dvema slovy: genialni!
Z ničoho len nič (2006)
Ke konci to trochu kodrca, ale dlouho sem se u krimikomedie tak nezasmal.
Vojdi do prázdna (2009)
Formalne OK, ale Irreversible me uplne rozbilo, tady ticho po pesine.