Recenzie (23)
Looper: Nájomný zabijak (2012)
Oceňuji netypický konec! A Joseph Gordon-Levitt si dal opravdu záležet na tom, aby v některých momentech byl Willisovi podobný! U mě dobrý! :)
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Absurdní blbost, ale nasmála jsem se jako už dlouho ne. Za 4 :-)
Temný rytier (2008)
Nemám slov. Šla jsem z kina úplně v extázi a ještě se mi o tom i zdálo. Exceletní jako BB. Ledger je třída, tohle byla jeho asi životní a bohužel poslední dotočená role. Z jeho smíchu mě mrazilo v zádech jako nikdy. Uffff
Bathory (2008)
Moc se mi líbil výkon hlavní představitelky. Překvapivě velice působivé a skvělé provedení. I přes všechny kritiky tady i všude jinde je to nejlepší česko-slovensko-zahraniční film, který jsem v poslední době viděla, proto jsem ráda, že ho řadíme do Slovensko-českých filmů.
Across the Universe (2007)
jedna za myšlenku, druhá za písně a jejich prezentaci
27 šiat (2008)
Krásná dvojce, krásný lidi. :-D WORLD PEACE!!!!! :-D
Beowulf (2007)
Zážitek umocněný 3D efekty.... kdo si nepočkal, prohloupil!!!
30 dní dlhá noc (2007)
Nemá to hlavu ani patu, jen tam pořád teče krev. Nezasvěcení nechápou.
300 (2006)
Skvělé efekty.
Rozchod! (2006)
Nemůžu si nerýpnout - na tento film by se měli podívat asi všichni chlapi, protože to tak na 90% mužské populace naprosto přesně sedí. Akorát je škoda, že ne všichni si to uvědomí, jako hlavní hrdina v tomto filmu. Jinak nic zvláštního. Oddychovka.