Obľúbené seriály (10)
Tom a Jerry (1940)
Červený trpaslík (1988)
Simpsonovci (1989)
eh, ... to jsou ty s těma divnejma, žlutejma hlavama?!?
Jsem do tebe blázen (1992)
Priatelia (1994)
Bylo nás pět (1994)
Mestečko South Park (1997)
5* za vytloukání klínu klínem! 5* za to, že účel světí prostředky! 5* za všechny ochránce mravní integrity, které tento skvost pobuřuje! 5* za geniální animaci! 5* za napravování společenských křivd! 5* za všechny nové nadávky, které jsem pak sám začal používat! 5* za parodování snad úplně každého filmu, herce, režiséra, muzikanta, ... , který si to zaslouží! 5* za jedinečný styl humoru! 5* za to, že vulgární neví vždy vulgární! 5* za každý výbuch smíchu! 5* ze to, že se nezastaví před ničím! 5* za seriál, který má koule!!!
Futurama (1999)
Mrtví jako já (2003)
Mestečko záhad (2012)
Díky takovým věcem má smysl dělat filmy/ seriály!!! Už se nemůžu dočkat až budu mít vlastní děcka a tohle jim pustím!!!