Recenzie (142)
Poslední království: Sedm králů musí zemřít (2023)
Důstojné završení seriálu. Komprimovaná forma příběhu někdy prospívá (intenzivnější emoce a souslednost), někdy ale působí lehce uspěchaně (Uthred se přesunuje po království doslova mezi záběry).
Biely lotos (2021) (seriál)
Klasifikoval bych jako sociální horror :)
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Normálne množstvo hnevu (2022) (epizóda)
Zatím to vypadá na jeden z lepších MCU seriálů. Scénáři prospívá přímočarost. Hlavní představitelka je fantastická a hodně dobře funguje její dynamika s Hulkem. -20% za to, ze seriál není v ČR distribuován pod názvem "Hulka".
The Gray Man (2022)
Nerozumím tomu, jak může někdo použít sousloví "remake Komanda" jako něco negativního.
Moon Knight (2022) (seriál)
Zvláštní celkové hodnocení. Za mě určitě jeden z lepších MCU seriálů.
Duna (2021)
Scifi verze Lawrence z Arabie.
Cruella (2021)
Navzdory stopáži jsem se ani vteřinu nenudil. Parádní herectví a vizuál.
Raya a posledný drak (2021)
Krasny vizual, hudba (!!) a sedělo mi velmi dobre prostředí. Moc se mi libilo rozuzleni (oproti zbytku pribehu docela originální). Super hrdinka i zaporacka.
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
Jediný film, který si kromě Thor Ragnarok pustím úplně kdykoliv a nenudím se. Perfektní tempo, hudba, akce, heroismus. Líbí se mi, jak v Artušovi úplně vydestilovali muže, před kterým svět buď poklekne, nebo zemře :)
Neporazitelný (2021) (seriál)
Prvni serie pokryva tak 5% komiksu, takze se je na co tesit :)