Recenzie (607)
Vražda za vraždu (2013)
"I killed for you now kill for me." Nevim jaky je problem mistnich uzivatelu s timhle filmem, ale me se libil. Originalni, se skvelymi i spatnymi psycho momenty. Dobre vybrani herci a skvela chemie mezi nimi. Pretacet jsem opravdu nemusel a drzelo me to po celou dobu v napeti. Arrow girl meeting Revolution girl in heavy psycho make out session. Proste zajimavy snimek, ktery ale neni pro kazdeho. 70%
SLiDE (2011) (seriál)
Srovnání se Skins se nevyvaruje ale SLiDE je v mnoha ohledech velmi jiný - australský. Dobře promyšlené příběhy jednotlivých epizod, skvělé obsazení a spousta srandy. Je velká škoda, že to po první sérii zrušili, docela jsem si to oblíbil.
James Bond: Skyfall (2012)
Asi nejlepší bondovka s Craigem.
Stúpenci (2013) (seriál)
Nadupaný pilot, který přinesl vše, po čem jsem toužil. Akce, drama akce a ještě jednou akce. Pevně věřím, že si udrží nastavenou latku a já budu moci hodnotit po první sérií za plný počet.
Pán času (2005) (seriál)
Zhltl jsem všech (zatím) 6 sezón za 2 týdny, takže očividně mě tento 'seroš' hodně zaujal. Skvělé příběhy, krásná prostředí a ještě neuvěřitelnější vypravování. Co však mě nejvíc fanscinuje je, že to bolí. Zamilujete si postavy, ale každá postava má pouze určitý čas. 'Goodnight Raggedy Man'
Show Ellen DeGeneresové (2003) (relácia)
Nemá obdoby, velice doporučuji její kanál na youtube, kde najdete ty nejlepší kousky.
The Ellen Show (2001) (seriál)
Nejlepší Talk Show.
Krstný otec (1972)
Nelze jinak.
Texaský kat (2011)
A me se tenhle thriller libil. Zajimavy pribeh a vyberne obsazeni. Samozrejme z toho mohli a meli tvurci vytriskat vic, ale zas takovy propadak to neni. Jednu velkou chybu vidim v nevyuzitem potencionalu Chloe. Skoda, ale i tak hodnotim kladne. 70%
Hugo a jeho veľký objav (2011)
Skvostná pohádka, zasazené do zajímavého prostředí s prvky drama a skvělými hereckými výkony. 80%