Recenzie (4 651)
Sfinga (1981)
Podpriemerný paranoidný film. V čom mal byť tento príbeh mysteriózny? Domotané postavy, kde každý chcel okradnúť každého a žiaľ celé to bolo také zvláštne, že nikto nevedel o čo komu ide. Odhalenie tajnej komnaty s pokladom bolo fakt trápne.
Miesto zločinu Ostrava - Kyselina (2020) (epizóda)
Pavla v celom príbehu v tom istom tričku. To sa celý odohralo v jeden a ten istý deň?
Tad Stones a tajomstvo kráľa Midasa (2017)
Dlho som sa nevedel dostať k pokračovaniu Tada Stonesa a žiaľ nie som nadšený ako pri prvom filme. Príbeh je viac ako mierne detinský a to mi prekáža.
Žena v betonu (1968)
Myslím si, že pokračovanie dobrodružstva súkromného detektíva menom Tony Rome je poslabšie, menej zábavné s mierne nejasným príbehom, trošku nelogické.
Tony Rome (1967)
Tuctový kriminálny príbeh, ale mierne ku koncu hlúpy. Bavil ma komediálny charakter hlavného hrdinu. Oddychovka.
Veľký žiaľ (1966)
Veľké očakávania a veľké sklamanie. Fádny dej, príbeh prešpikovaný veľkou nudou.
Miesto zločinu Ostrava - Kubelíkov prípad (2020) (epizóda)
Menej Kubelíka a viac Pavly!
Miesto zločinu Ostrava - Ohrozenie (2020) (epizóda)
Krásne akčná časť by to mohla byť. Škoda, bol tu potenciál prekročiť svoj tieň.
La brea (2021) (seriál)
Zápletka nebavila, príbeh tak isto a digitálne potvory boli na smiech. Napríklad taký vlk nevedel ani bežať.
Neviditelné město (2021) (seriál)
Začiatok príjemne prekvapil, ale príbeh sa rýchlo zmenil na neskutočnú zlátaninu všetkého možného. Neustály flashback ma desil, mýtické respektívne rozprávkové bytosti nudili. Dej nemá tempo. Žiadna sláva, prevláda nuda a o zábave ani chýru či slychu.