Posledné recenzie (24)
Jedeme na teambuilding (2023)
Slunce seno erotika a pár facek 2023, jen ještě trochu vymaštěnější. Češi a kinematografie... to je něco, co nejde dohromady.
Duna (2021)
Nejnudnější film, co jsem kdy viděl.
Gran Turismo (2023)
Za mě lepší, než Rivalové... 10/10