Recenzie (24)
Jedeme na teambuilding (2023)
Slunce seno erotika a pár facek 2023, jen ještě trochu vymaštěnější. Češi a kinematografie... to je něco, co nejde dohromady.
Duna (2021)
Nejnudnější film, co jsem kdy viděl.
Gran Turismo (2023)
Za mě lepší, než Rivalové... 10/10
Nepričetná (2018)
Naprosto příšerně natočené
Modelár (2020)
Na film jsem se těšil. S drony létám a některá dramata jsem prožíval jak asi málo který divák. Ovšem z počátku na mě film působil, že by mohl mít slušný děj, ale celkově to stálo za prd.
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
Zatím nejlepší film Star Was. Perfektní je prakticky všechno a příběh vypráví důležitou část Star Wars příběhu, kdy rebelové kradou plány HS. Díky tomuto filmu nejen že víme, jak vypadal boj o plány HS, ale především si dokážeme představit skutečnou válku mezi Rebely a Impériem, která z předešlých Star Wars filmů nebyla ani patrná. Dílo není dokonalé, ale je to Star Wars špička. Víc takových filmů... :)
Spider-Man: Návrat domov (2017)
U filmu jsem 3x usnul...
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
Kdyby film přišel o zpomalené záběry, trval by 15 minut. * * *
Rozpoltený (2016)
Jeden z nejlepších filmů poslední doby. V kině nikdo ani nedejchal. Luxusní :) 5/5
Zootropolis (2016)
Jeden z nejlepších animáků, jakej jsem kdy viděl!