Recenzie (91)
Postřižiny (1980)
Bohužiaľ sa neviem vcítiť do tejto podivnej zabíjačkovej atmosféry...
Mladá Viktória (2009)
Najväčšia srdcovka s najdokonalejším soundtrackom...♥
Lady Bird (2017)
...a nevideli sme už takýto film sto krát?
Lance Armstrong: Najväčší dopingový škandál (2013)
Verím tomu, že klame aj o klamstvách, ktoré si vymyslel a tak ďalej. Sám už vôbec nevie, čo kedy komu povedal. Hrozne ako športovec sklamal a ako človeku (po pozretí tohto dokumentu) by som mu ani ruku nepodala. úplne perfektne bolo zobrazené, ako je posadnutý sám sebou a čo je schopný pre to všetko urobiť.
The Class of 92 (2013)
Vyrastala som na tejto partii, na tom ako sa "z ničoho" stali niekým, ako sa z chlapcov stali páni futbalisti... Som narodená práve v 92hom, ale už ako dieťa som ustavične čumela na futbal, ku ktorému ma doviedli práve títo páni. Skvelý dokument. :) (a to som Chelsea fan)
S Nigellou v italské kuchyni (2012) (relácia)
Veľmi sa mi páčil diel, ktorý začínal vo Florencii. Baví ma, ako si varí s chuťou aj sama pre seba, to sa často nevidí :) Talianska kuchyňa nadovšetko!
Láska cez internet (1998)
♥♥♥
Špinavý trik (2013)
Tak iritujúci film, tak neskutočne protivné postavy, to som už dlho v žiadnom filme nevidela. Tomuto hviezdnemu balíčku sa to však podarilo viac než dokonale, takže už konečne chápem tie nominácie za každý herecký výkon... fraška
Kňaz, rabín a blondínka alebo keď sa traja majú radi (2000)
Neviem, prečo o tomto filme toľko ľudia hovoria, čo ich na ňom tak zaujalo. Pre mňa absolútne podpriemerná romantická komédia s vrcholne nesympatickými postavami.
Mafiánovci (2013)
Som pyšná na Diannu Agron, prajem jej v jej hereckej kariére len to najlepšie. Film bol zábavný,pomerne napínavý, ale hlavne mal veľmi trefné a vtipné dialógy. Ach a Robert De Niro sa narodil preto, aby bol (aspoň na filmovom plátne) mafián! :)