Recenzie (91)
Madonna: The Confessions Tour (2006) (koncert)
Najlepší koncert,aký som kedy videla.♥
Para vs Votrelec (2010)
Toto malo byť ako čo?
Cudzinec (2010)
Angelina ako Sophia Loren? O "náročnosti" deju sa nedá vôbec rozprávať,ale stačilo sa mi pozerať na Angelinu,Benátky,krásne prostredie. Popis "oddychový film" to splnil ale postačujúco.
Falling Cat (1894)
Som tak nejak v šoku :D.
Náš vodca (2008)
Učitelia znamenajú veľa.
Čierna labuť (2010)
,,I just want to be perfect." Presne ako Nina,aj tento film chcel byť dokonalý. A výsledok? Majstrovské dielo.
Nekonečný príbeh (1984)
Koľko ľudí na svete dnes naozaj sníva? Pri tejto fantasy rozprávke som sa smiala,plakala, a milovala ju. Dnes už ako dospelá svoj postoj vôbec nemením.Naopak, vážim si tento príbeh oveľa viac.Nezabudnuteľné.
Zlatý kompas (2007)
Chris Weitz a spol. zničili knihu,nad ktorou som ako malá žasla! Kde je ten vysnívaný koniec? Kde je Prach,šero,a presun do iného sveta? Kde je romantická scéna medzi pani Culterovou a Lordom Asrielom? Kde je ten záver,kvôli ktorému som film pozerala? Som neskutočne sklamaná. Jediné plus bola Nicole Kidman.Je to dokonalá pani Culterová.
Dažďová víla (2010)
Neskutočná nuda - vlastne teda až príliš skutočná. Česká rozprávka s Evou Kerekes? Noazaj? A chudera ešte aj tak katastrofický dabing dostala.. Nevedela som sa dočkať konca, ktorý bol ale ešte tragickejší než celá "rozprávka". 1* by som priradila krásnemu prostrediu, a druhú len kvôli tomu,lebo si v komparze zahrali moje kamarátky.. čiže nehodnotím objektívne, inak by to bolo maximálne na 1*.
Neriadená strela (2010)
Wild Target sa zaradil k filmom, ktoré dokázali neskutočne prekvapiť. Úsmevný britský humor, trojica hercov,ktorí dokázali tento film oživiť.Celé mi to prišlo také ironické,až mi niekedy od prekvapenia a smiechu stekali slzy po tvári. Nemôžem nespomenúť Emily Blunt,ktorá je prosto tak nádherná,že aj keby bol tento film úplna shitovina, dokázala by som sa na ňu pozerať. Mňa to bavilo.