Recenzie (138)
Memento (2000)
Bravo! Christopher nezklamal! Ono vlastně jak by jen mohl. Na koleně ve svých 30ti letech napsal nezapomenutelný scénář, který patří dodnes k jedním z nejoriginálnějších příběhů, co se kdy natočily. Násleně si to sám geniálně zrežíroval a obsadil....Masterpiece jeho kariéry. 10/10
Hotel Rwanda (2004)
Film, který mi na city brnkal nejvíc. ;) Dokonalá záležitost pana Dona Cheadla mě dovázela do extáze emocí! Mír to bylo to slovo o kterém jsem při celém filmu přemýšlel. Co to je vlastně mír a kdo mohl vlastně to slovo vymyslet když je to vlastně jen smyšlená idylka, protože mír nikdy nebyl a nikdy zřejmě nebude! Obdivuju ty co se o ten "mír" aspoň snažili jakko třeba náš Paul. ;)
Krížnik Potemkin (1925)
Hodně mě zaujal komentář igi B. souhlasím s ním, ale přece nejsem z toho filmu, až tak otrávený je to přece jedna z největších klasik filmu! Stejně jen kvůli scéně na Oděsských schodech.5/10
Je treba zabiť Sekala (1998)
Srdcervoucí odysea o nelidskosti, zášti a strachu, která prostě nemůže nechat člověka vydechnout. 10/10 :)
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Možná za mě mluví mé malé pubertální já, ale tento film byl něco... 10/10
Dokonalý trik (2006)
Áááá konečně film podle mého gusta. Christopher Nolan, Christian Bale a Michael Caine se stali stereotypy mích oblíbených filmů ! Jako v Temném Rytíři mě film zaujal svím nespomalujícím tempem, takže ste po celou dobu sledování filmů cítily napětí a taky to tajemno. U triků a kouzel v tomto mě provázelo (tipuju že i vás ;D ) takové to: "Sakra, jak to udělal ?" objasnění tríků bylo mnohdy docela drsné, jako například trik se zmizením ptáčka nebo staříka co si hrál na mrzáka, ale o tomto je ! O tom dokonalém triku ! 10/10
Prežiť svoj život (2010)
Tento typ filmového umění mě vždycky traumatizoval a nenechal mě klidně spát. Ale tento film ve mě ten pocit nevzbuzoval, byl to spíše pocit příjemného překvapení. Pan Jan Švankmajer umí prostě navodit tu atmosféru, i když pro mě bylo pár scén úplnou záhadou, ale i přesto mě film zaujal. 8/10
Americká krása (1999)
Tento film byl pro mě největším zklamáním. Film jsem si pustil s určitým přesvědčením o jeho kvalitách. Po bezmála dvou hodinách mě tento film vyvedl z mé doměnky. Kdybych měl definovat o čem tento film vlastně byl ani bych nevěděl co mám vám o tom filmu říci. Pro mě to bylo bezduché nic. 2/10
Avatar (2009)
Při představě že toto je divácky nejúspěšnější film všech dob, mlátím hlavou o zeď. Nemůžu popřít že ve filmu vynikají animace, soundtracky a kostýmy, ale lidi proberte se ! Až tak dokonalý nebyl ;) 5/10
Lampasy (1981)
Tento film patří asi mezi ty mně úplně nejodpornější. Američtí "Hrdinové" si vyrazí v obrněném karavanu s dělem zachránit do Československa partičku exotů. -5/10