Recenzie (138)
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
U tohoto filmu jsem hodně přemýšlel, vlastně ani nevím, jestli se mi líbil, nebo nelíbil, protože jsem byl po zhlédnutí hodně zmatený. Říkám mám pochopení pro "sci-fi" téhle úrovně, ale toto předčilo mé očekávání a zavedlo mě do světa nekonečné absurdity, avšak bohužel (bohudík) se mi takové filmy líbí. Edgar Wright opět (jak už bývá jeho zvykem) dokonale propojil vytříbený humor s uměním a pomalu, ale jistě začíná stoupat na mém žebříčku oblíbenosti. 10/10
Vo štvorici po opici (2009)
"Při holocaustu se rozdávaly prsteny ?" :) 9/10
Osvietenie (1980)
Pro mě jeden z největších výkonů Stanleyho Kubricka. Dokonalé propojení vizí Dannyho s realitou, úžasné prostředí dlouhých chodeb, vynikající Nicholson, ale také Shelley Duvall, skvostná kamera, ale hlavně úžasný příběh za který vděčíme ikoně moderní literatury Stephenu Kingovi. 10/10
Donnie Darko (2001)
Popsat své pocity neumím, ale stejně taky neumím ukojit touhu se s vámi o své pocity podělit. Zprvu jsem byl zmatený a frustrovaný Frankem a jeho "disco-funky" laciným převlekem, pak podivnými "útvary" vycházejíci z hrudi. Nakonec jsem se nadtím povznesl a začal se soustředit a vnímat jenom příběh, který postupem času vygradoval do nebeských výšin a mě nechala jen zírat s otevřenou pusou jak krásně všechno do sebe zapadá. Z filmového hlediska naprosto geniální režie s podmanivou hudbou a kamera, která mě neuvěřitelným způsobem srazila do kolen. Richard Kelly je pro mě nedoceněná klasa. Nakonec mě napadá jen toto: "Kdo neviděl nepochopí, kdo viděl taky nepochopil." :) 10/10
Barry Lyndon (1975)
Historické filmy mě nikdy za kulky netahaly, ale Barry Lyndon je opak. Ten mě prohnal jak středověký průjem... :) 10/10
Súmrak mŕtvych (2004)
Anglický humor není suchý..... :) Edgar Wright je opravdový pán režie a ukazuje to na mistrnosti své práce. On totiž dokáže z úplné filmové trosky vykouzlit něco epického. Doufám, že mu to zůstane a dostane se mu za to uznání.. 10/10
Čierni baróni (1992)
"Mně jeden soudruh na vlasní oči vykládal, kam to dostal! Dyť byl sedmkrát zraněn, z toho třikrát do kyčle a třikrát do holeně! Teď pozor. Kontrolní otázka. Jestli pak si myslíte soudruzi,že to přežil? " "Hm, né" "No přežil! Protože mu to politicky myslelo, šmejdi" 10/10
Kladivo na čarodějnice (1969)
Zvěrstva a ponižování pod záminkou církve. "Každý se přizná"! 10/10
Obchod na korze (1965)
Obludy monstrózních tvarů, které považují obraz sami sebe za nejideálnější představu člověka. Je mi zle! Nacionalismus dokázal rozbít povahu každého člověka.......10/10
Spalovač mrtvol (1968)
Film na takovéto úrovni dlouho neuvidím. Nadčasová atmosféra, herecký koncert Rudolfa Hrušinského a mysteriózní hudba, která dodává filmu na váze....10/10