Recenzie (138)
Playgirls II (1995)
Čekal jsem, že u tohoto filmu uplatním své pornografické znalosti. No, škoda že nebylo co hodnotit.... 0/10 je slabé -10/10
Zkažená mládež (2007)
Jáj! No škoda! Z filmařského pohledu se nedá dát nijak líp než za 4 hvězdy, ale scénář pana Ilmara Raaga a celkoví příběh mě zaujal. Tento snímek rozpoutal diskuzi na téma jestli to tak trochu nepřehnali páni tvůrci s agresí. Podle mě ne! Zavedl bych to jako výchovný film na školách. Jen škoda že se toho ujali Estonci. ;) 8/10
Čata (1986)
Surové peklo, kde je voják jen štvaná zvěř a umrtí znamená jen číslo. 10/10
Oscar (1967)
Nekonečná, až trapná zápletka, ale v tom je ta krása. 9/10
Čarodejnice (1998) (seriál)
0/10 nic víc říct nejde......
Majstri podvodu (2006) (seriál)
Podfukáři jsou lepší. Nějaké triky (minimálně polovina) byli fakt ubohé. 6/10
Sandokan (1976) (seriál)
NO COMMENT.... :D
Pokrvní bratia (1999)
No to byl nářez! Akce, napětí, dobrý příběh, detektiv, co prožívá orgasmus při vyšetřování a hlavně tuny nereálných myšlenek a nábojnic. 10/10
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
David Yates se snažil z tohoto filmu udělat až moc velký "citově vypjatý thriller", ale stejně mě nijak nepřesvědčil a já jsem musel stejně uprostřed vstát a jít se opláchnout studenou vodou, abych u toho neusnul. Samozřejmě jsem tvůrcům a hlavně všem nadšeným fanouškům tohoto filmu nechtěl křivdit a tak jsem to nějak přežil. Dodívání filmu mi stejně nic nepřineslo! 3/10
Na túto nemám (2010)
Kdyby se ve filmu objevil Stifler ani bychom se tomu nedivil. Jestli to v Americe, takto opravdu funguje myslím s těmi body. Jsem rád že sem se tam nenarodil. :D Jinak Alice Eve bych za desítku nepovažoval. ;) 7/10