Recenzie (45)
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
název neklame, fantastická zvířata byla fakt dost... fantastická, takže ani nemusím ubírat hvězdu za klamavou reklamu. jo, a mělo to dobré tempo... :)
Aldnoah.Zero (2014) (seriál)
* komentar muze obsahovat mirne spoilery* prvni serie za 5*, druha za 2* po prvni serii to vypadalo, ze tu mame vyborne dospele anime, ktere se neboji divaka sokovat a presne vi, jak vyvolat emoce... o druhe serii tohle rict nemohu. hned ze zacatku udelaji tvurci z divaka debila... a to hned trojnasobneho a ja prestal tvurcum verit i ten nos mezi ocima.
Rím (2005) (seriál)
1. serie: 4* 2. serie: 3* celkem: slabe 4*
Lance Armstrong: Najväčší dopingový škandál (2013)
ti, co aferu sledovali, se toho moc noveho nedozvi. ti, co si to nechali ujit, se asi budou misty v dokumentu ztracet. zajimavy komentar: Mikino00. zdejsi nadavky smerovane na Armstronga jsou k smichu a pouze me utvrzuji v tom, ze na CSFD chybi funkce "ignoruj uzivatele" :).
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
podobne serialy stoji na hlavnim hrdinovi, ktery mi v tomto pripade prisel hrozne nesympaticky.
Tron: Povstání (2012) (seriál)
pro deti naprosto idealni zalezitost. kdyby tento serial bezel kazde rano v sobotu a v nedeli v televizi a bylo mi 10, nevahal bych dat 5*. zkusenemu divakovi uz ovsem serial nema (krom pekne animace) co nabidnout.
Doktor Smrt (2010) (TV film)
osobni poznamka: 1000. hodnoceny film. a vybral jsem dobre :)
Zátoka (2009)
dalsi manipulativni dokument, ktery si neklade za cil informovat divaka, nebo snad byt objektivni, ale predevsim zapusobit co nejsilneji na emoce.
Norimberský proces (2000) (TV film)
hodnoceni (zatim) plati jen pro prvni cast.
Tron: Dedičstvo (2010)
uzasny audiovizualni zazitek.