Recenzie (534)
Nadácia - Season 2 (2023) (séria)
Knihu jsem nečetl, takže nejsem za hnidopicha co nadává, jak je všechno špatně. Nicméně oproti 1. sérii hluboký sešup. Den ztratil svoje kouzelné charisma, ostatní Kleoni jakoby do počtu, což je škoda, protože jsou na seriálu to nejzajímavější. Spousta vedlejších postav co mají rozšířit děj, ale sotva si na ně vzpomenete. Linka na Ignis zdlouhavá nuda. Poslední dva díly napsány hodně horkou jehlou. Ostatně celá série budí dojem "honem, honem, ať už to je!" A to jsem byl z 1. série fakt nadšený.
On sa bojí (2023)
Být to o hodinu kratší, tak dám 4* a prohlašuji, že mě Aster zase dostal. Vzhledem k nepochopitelné délce, v níž celkem efektivní cesta za sebepoznáním trpí zbytečným bizárem, nevím, jestli nad tím chci nějak zvlášť přemýšlet nebo se k tomu vracet. V této podobě mi to přijde jako tvůrčí provokativní kalkul, aby bylo o čem psát. Přesto však, svoje kouzlo to má.
Diabolský Santa (2005)
To je tak blbý, až to má svoje kouzlo.
Nocebo (2022)
Kdyby to mělo trochu svižnější tempo, byla by to pecka. Udržet atmosféru posledních 30min a máme horor / thriller roku.
Noc 12. (2022)
Kriminálka které strašně chybí vrah.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Snyder je skvělý režisér, ale mizerný scénárista. Pak vznikne vizuálně vydařený film de dacto o ničem, co se vleče jak týden před výplatou. Proč nám nemohli dát rovnou Snyder cut?
Uvnitř (2023)
Dafoe je ďábel, ale kde nic není ani Dafoe nezabere.
Megan is Missing (2011)
Za posledních 20 minut, které skutečně nejsou pro slabé povahy, zvedám na 3.
Ahsoka (2023) (seriál)
Zase to samé dokola. Honička za nějakým imperátorem kořeněná brutálním fun servisem. Neschopnost Stormtrooperů v posledních dvou dílech, které mi chvílemi připadali jako vykrádačky LOTR, už ani není vtipná. Mandalorian nepokořen, oproti klasické nabídce SW má originální příběh, který v Disney společnosti začíná strašně chybět - nejdřív Marvel a teď pomalu i SW.
Transformers: Monštrá sa prebúdzajú (2023)
Steven Caple není Bay, Ramos není Le Blaf a Fishback rozhodně není Megan Fox. Slabý scénář, ohraný děj. Ale o dost lepší než poslední Bayovic T a sólový Bumblebee.