Posledné recenzie (734)
Zabij mě, lásko (2024)
Na Poláky až moc málo humoru. Ten durman to nezachrání...
xXx: Návrat Xandera Cagea (2017)
Dva jen za to, že mě baví dívat se Donieho Yena v každým filmu co hraje. Nafťák je tak drsnej až se mi z toho párkrát zvedl kufr.
Bratia (2023)
Těžká doba, těžkej film. O Mašínech jsem toho moc nevěděl, a po shlédnutí filmu ani nevím zda jim fandit, nebo je zaškatulkovat jako vrahy snažící se utéct (co se úplně vysrali na rodinu), protože z protikomunistického odboje toho moc neukázali. Jediné co vím, že tuhle dobu zpět určitě nechci. Z východu nepřišlo a nikdy nepřijde nic dobrého...
Posledný denníček (1)
rozepsané komenty
Kdo by to byl řekl, že jeden z nejlepších filmů co se kdy natočil bude mít na svědomí Německá produkce. Když jsem si to pouštěl, tak jsem vůbec nevěděl, do čeho to jdu. A bylo to jen dobře. O to větší jsem měl zážitek.