Recenzie (1 021)
Vlak do Pusanu (2016)
Paráda, další skvěle odvedená práce od kluků z Jižní Koree. Train to Busan můžu jen doporučit. Já dávám tomuhle akčnímu hororu 75% .
Smrtiaci príliv (2016)
Tak bohužel zklamání. Průměrný thriller, škoda. Dávám 55%
Živý terč 2 (2016)
No tohle bylo celkem trapné, samé klišé. Největším plusem je krásné prostředí džungle. Radši doporučuji Hru o přežití s Ice-T.
V zajatí démonov 2 (2016)
Trochu zklamání, sice pořád velmi kvalitní horor, ale už bohužel tolik nezafungoval jako první The Conjuring. Ovšem i tak silný nadprůměr. Dávám 75%
Sniper 6 (2016)
Trochu nadhodnotím a dám 4 hvězdy, ale myslím si, že Sniper: Ghost Shooter na ně má. 90 minut jsem se skvěle bavil, film příjemně odsejpá, přestřelky taky dobrý. No prostě vydařený akční film. Doporučuji.
V mene krvi (2016)
Hlavním plusem je jednoznačně Mel. Paráda. Jinak je to v celku průměrný akční film s obehranou zápletkou. Ovšem kvůli Melovi si film určitě zaslouží šanci na shlédnutí. Dávám 65%
Impérium (2016)
Průměrný film o náckách na jedno použití.
Daeho (2015)
Vydařený snímek z Jižní Koree. Sakra ten tigr byl pořádný zabiják. Parádní 2 hoďky. Doporučuji
Stíny nad Jerichem (2016) (seriál)
Tak tohle vypadá hodně dobře, možná hodnocení ještě zvednu. Zatím 4 hvězdy
Šerifovo zúčtovanie (2008)
Moc dobrý western s vynikající hlavní dvojicí. Sice mi tam docela vadila Renée a místy to bylo trošku utahanější, ale i tak dávám 70%.