Recenzie (3 198)
Barani (2015)
Lahůdka. Aneb pro ovce cokoliv. Teď vážně. Výborně natočený film, kde je krásně nejen vykresleno drama kolem vybíjení stáda. Film ukazuje i každodennost starosti o ovčí chov. Pro nás toto téma může znít zvláštně, ale je zde dobře vidět, co je pro někoho celoživotní práce. Snímek pak podtrhuje skvělá muzika, většinou jen varhany a klavír, ale to tak nějak k Islandu sedí.
Kam sa podela siedma rota? (1973)
Francouzská armáda ustupovala organizovaně s humorem. Když už Francouzi nemohou točit o francouzském hrdinství v roce 1940, protože ho moc nebylo, tak točí alespoň komedie. A to jim jde. Navíc skvělé obsazení.
Pán času - Plavba zatracených (2007) (epizóda)
První dva vánoční speciály Doctora Who mi moc nesedly. A ten třetí kupodivu jo. Přišel mi víc uvolněnější, něco, co bych na Vánoce čekal. Téma Titanicu k tomu skvěle sedlo. Přináší také příslib do nové série. Co víc chtít.
Utopenec na úteku (1998)
Leslie Nielsen jak ho známe. Parodie na několik známých snímků a nejde o nějakou vyloženě šílenost. Typ komedií, který mám rád.
Erupce vášně (2009)
Tato parodie mi úplně nesedla, nemám rád telenovely, tak možná proto jsem nebyl schopen plně docenit.
Logr (2008)
O společenstvu neviditelných, typický humor Trotlů. Asi každý rád nemá, ale tento snímek podle patří k povedenějším.
Bedári (2012)
Muzikály jsem nikdy moc nemusel. Ale na tenhle jsem slyšel chválu. Navíc tu hraje Russell Crowe. Tak jsem ho zkusil a nelitoval. Rozhodně stojí za to vidět! Sice jsem také slyšel, že tahle verze je oproti starším horší. Ty jsem ale neviděl a asi neuvidím. Tato se mi prostě líbí a dost.
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Na to, že měl původně být vážný film dost dobrý. A kdyby to nebouchlo, tak bych se taky rád povozil :D
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Člověk si vždycky u tohoto seriálu odpočinul. Bohužel celkový dojem zkalilo několik věcí. Hodně ho natáhli. Kdyby měl o 4 řady míň, bylo by to asi lepší. A pak to podle mě zkazil závěr. Viděl jsem alternativní konec, a i když ten nebyl nic moc, byl rozhodně lepší. Bohužel, tento seriál se u mě nestal legendárním....
Život v akváriu (2014)
Očekávání byla poněkud větší, ale i tak docela zajímavý snímek. Opět je vidět severská otevřenost k tématům, o kterých se normálně moc nemluví. Je ale také otázka, do jak velké míry se také věci dějí (teď nemyslím celý film). Ale pokud se chcete podívat na zajímavý film se sociální tématikou, rozhodně si ho pusťte.